13.9.2011

Hei Sinä, elossa ollaan!

Tänään tajusin lopulta, että minä todella NAUTIN uudesta työstäni. Koen tekemiseni merkitykselliseksi ja itseni hyväksi työssä. Työ on motivoinut ja kuljettanut minua niin paljon, etten ole lähes muistanutkaan koko blogia! Olen toki yhä elänyt -nyt on säästössä takataskussa monen monta päivitystä seuraavaa talvea varten!

Blogger päätti myös kesän lopussa, että minun kuvatilini on täynnä -ja tällaiset asiat saavat minut lannistumaan....En ole saanut aikaiseksi maksaa tuota pientä mitätöntä maksua ja siksikin pitänyt luovaa taukoa bloggaamisesta. Nyt on uutta kuvatilaa tilattu (pitäisi ilmestyä 24 tunnin kuluessa) ja kamerakin on yhä ehjänä ja tallessa!

Syksyn tuulet puhaltavat: on aika käpertyä sisälle ja tuijottaa näyttöruutuun. Tästä lähdetään ja tässä ollaan: tervetuloa takaisin kesästä ihmiset! Villasukat jalkaan ja paljaat varpaat piiloon, se on menoa nyt! Kuka on mukana?

ps. Tietääkö joku miten nykyisessä tekstieditorissa saa tasauksen tekstin molempiin reunoihin? Ennen tuossa pikakuvakkeissa oli se vaihtoehtona -enää ei ole!

8 kommenttia:

Katja kirjoitti...

Tervetuloa takaisin! Tauot tekee hyvää :))
Täällä sama fiilis uudesta työstä!

Laura kirjoitti...

Tervetuloa takaisin. Mukava kuulla, että uusi työ on tempaissut mukaan. Mielenkiinnolla odotan tulevia postauksiasi, sulla on aina niin hyviä ideoita. :)

Sanna-Mari kirjoitti...

Aurinkoista ja mukavaa syksyä Leena :)

Leena 37 Tuntia Vuorokaudessa kirjoitti...

Heippa teille kaikille!!

Lilianna Lehdokki kirjoitti...

MOOOOIIIII!!!! Mä oonkin ihmetellyt, että missä hitossa sä oot! Mä en edes tiedä, mikä sun uus duuni on. Mulla on kyllä omat epäilykseni, mutta olis kiva kuulla lisää. Täällä ollaan ja odotellaan, mitä tulossa on. TErvetuloa takaisin näyttöruudulle :D :D :D

minna kirjoitti...

Olis kiva nähdä miten se teidän pajuaita voi? Kiva kun taas kirjoittelet!

Mie ite kirjoitti...

Heippa hei, ja kiva kuulla sinusta! Täällä ollaan,villasukat jalassa ;)

Leena 37 Tuntia Vuorokaudessa kirjoitti...

Lilianna: Pohdin yhä, miten paljon viitsin paljastaa työstäni. Mutta täällä siis ollaan -me molemmat!:)

minna: pitääpä kuvata pajuaitaa ennen kuin lehdet lähtee! kiitos muistutuksesta, kyllä se hengissä on!

Mie ite: Villasukat on asia nro yksi!

Related Posts with Thumbnails