7.4.2011

Ihania Kirjoja

Kuten olen ennenkin täällä kertonut olen kirjojen ja lehtien suurkuluttaja. Olen joitain kirjoja suosiutellutkin blogissa, mutta jos alkaisin kaikkia tykkäämiäni kirjoja suosittelemaan, voisin perustaa aiheelle kokonaan oman blogin. Tässä kuitenkin kaksi viimeaikaista käsitykirjasuosikkiani, jotka ovat myös "ostoslistallani" erinomaisuutensa vuoksi:

Ensimmäinen kirja on aivan loistava applikoinnin perusteos, jossa ei nyhjötetä pikkutarkkuudella vaan ronskiudella ja reippaudella (sopii minulle!:D). Alla oleva kirjaopas on todella mielenkiintoinen opus sekä kirjantekijöille, korttiaskartelijoille, että skräppääjille. Persoonallisia ja hyviä ideoita.
Molempien kirjakuvien lähteet löytyy Pinterestistäni, kuten myös muita kivoja kirjalöytöjä. Kerään samaan kansioon jatkossakin kaikki itseäni kiinnostavat opukset, joten kansio tullee pulskistumaan nopeasti! Kansiossa on vain sellaisia kirjoja, joita siis itse pidän TODELLA hyvinä ja joissa on niin paljon ideoita, että voisin ostaa kirjan itsellekin.

2 kommenttia:

Auli kirjoitti...

Minulla on myös tuo eka kirja ja olen sitä käyttänyt koulussakin konekirjontalähteenä. Se on hyvä. Muutenkin nyt on tullut paljon hyviä uusia kirjoja

Marika kirjoitti...

Kiitos vinkeistä, minäkin rakastan kirjoja ja erityisen paljon leivonta-, ruuanlaitto sekä erilaisia käsityökirjoja. Pitääpä käydä pinterestissäsi kuikkaamassa :)

Related Posts with Thumbnails