4.2.2011

Haistateltaiskos vai Haasteltaiskos?

Olen aina perjantaisin kiukkua täynnä: väsynyt ja tympiintynyt. Tekisi mieli haistatella koko maailmalle, mutta koska minut on kasvatettu kiltiksi tytöksi haistattelen vain sisäänpäin ja itselleni.

Sen sijaan haastella voin teille kaikille. Vielä olisi viikonloppu aikaa nimittäin: 






Osallistujia on taas kivasti. alkukankeuden jälkeen linkkejä alkoi kuin alkoikin tulla. Linkit käsitöihin ja osallistumisohje löytyy siis täältä!

Blogiin on tullut taas paljon uusia lukijoita, kahta vaille sataa paukutellaan! Ja kommentteja tulee kivasti -haastan teidät myös kommentoimaan lisää tai muuten alan haistattelemaan....:P

9 kommenttia:

wihtori kirjoitti...

Ei saa uhkailla ;))

Lehdokki kirjoitti...

;P itelles vaan! ;D

maria kirjoitti...

Kiltit tytöt ei enää ole muodissa, anna tulla vaan (; Mäkin oon ollut kiltti 37v. ja päätin että nyt loppu! Mä en tee enää mitään mitä ei huvita. ARRRGGG

Jenni Leppänen kirjoitti...

Onpa hassua, että joku on perjantaina täynnä kiukkua. Perjantaihan on viikon toiseksi paras päivä, koska silloin on ilmassa viikon parhaimman päivän eli lauantain odotusta ja töissäkin voi ottaa relammin! Mä inhoan tiistaita, se on sellainen välinputoajapäivä, jolloin ei tapahdu yleensä mitään erityisen kivaa ja viikonloppuun on vielä monta päivää. Ja kaikesta huolimatta pidän työstäni, oon myös koulussa töissä. :)

Leena kirjoitti...

Jenni: Mä oon aina perjantaisin liian väsynyt. En jaksa yrittää ikinä torstaisin enää pitää itseäni hereillä ilman päiväunia ja sitten en saa torstai-iltana unta ja...hmm...se nyt on vain yksi syy. Ja varmaan stressin purkautuminen tekee musta myös kiukkuisen!

Leena kirjoitti...

Maria: Mä oonkin aina tahallani vähän epämuodikas. Siksi mun pitää vielä olla kiltti, koska muut ei enää ole:P

Punamulta kirjoitti...

En yhtään ihmettele, perjantaikiukkuasi. Itselläni ei ole ihan säännöllistä kiukkua, mutta kiukkua kuitenkin. Tällä viikolla se alkoi perjantaina ja tänä aamuna se oli todella voimissaan. Nyt iltaan mennessä se on ainakin väliaikaisesti vähän rauhoittunut, mutta ei ollenkaan poissa.

Että saa haistatella ihan vapaasti jos se jotenkin helpottaa. Ei haittaa tässä konkurssissa enää mitään :).

Eija kirjoitti...

Millonkas se MaMa 3 haaste ilmestyy? Olen tässä kuumeisesti odotellut, mutta mitään ei ole näkynyt, eikös tuo 2 loppunut nyt viikonloppuna.

Leena kirjoitti...

Onhan se ilmestynyt jo! :D On tainnut mennä ohi. Tuli päivän myöhässä, koska Linkytools ei ollut rekisteröinyt maksuani. Mutta tuossa tiistailta asti se on möllötellyt kuitenkin! Mukaan vaan!

Related Posts with Thumbnails