26.1.2011

Tunnustuksia

Sain Mummola Chic -blogin Marialta tunnustuksen:

Ihan ensimmäisenä piti tietysti kipaista sanakirjalle ja tarkistaa, mitä tuo versatile oikein tarkoittaa! Monipuolisenahan se suomennettiin. No, sitä minä olen ja sitä varmasti bloginikin on, joten otan tunnustuksen ilolla vastaan. Tunnustus tulisi laittaa eteenpäin 15 (!!??) blogistille, mikä mielestäni hieman laskee tunnustuksen arvoa....Mutta minulla on omat suosikkiblogit kerättynä tuossa oman blogini vasemmassa laidassa. Lentäköön tunnustusnappi heistä jokaiselle, kiinni saa ken on näppärä koppaaja!

Tunnustuksen vastaanottamiseen tuli ehtona kertoa seitsemän asiaa itsestään. Olen kertonut jo aiemmin sata asiaa virallisesti ja miljoonasata asiaa epävirallisesti -olen erittäin huono pitämään elämäni salassa. Siksipä kerron vaihtelun vuoksi ne seitsemän asiaa tästä päivästäni:
  1.  Ihana ilma. Onko mitään kauniimpaa kuin aurinkoinen pakkasaamu, kun pahin talven selkä on taittunut!
  2. Kävin eilen pimeässä lenkillä koiran kanssa. Voitin itseni ja pimeässä kirkuvat peikot! Pimeässäkin on kaunista, jos uskaltaa pysähtyä katselemaan.
  3. Nukuin taas pommiin. Ihmiset, jotka eivät nuku koskaan pommiin, eivät voi käsittää, millainen olo siitä tulee. Eivät he voi edes käsittää, miksi aikuinen ihminen nukkuu pommiin ja myöhästyy töistä. Eikä ainakaan miksi aikuinen ihminen tekee sitä toistuvasti, eikä ota opikseen!
  4. Olen juossut töissä pää kolmantena jalkana ja hoitanut juosten juoksevia asioita. Moni asia on mennyt enemmän solmuun, kuten on tapana, jos minä joudun kiireessä jotain hoitamaan.
  5. Jännitän kotiinmenoa: onko putkimies ehkä käynyt meillä vai eikö ole käynyt? Saako joku korkata jo tänään vessanpönttömme tai suihkumme? ONKO MEILLÄ LÄMMITYS!?!
  6. Ei ollut putkimies käynyt. Ei ole mitään uutta sitten eilisen. Kyllä. Olen väsynyt remonttiin, vaikka nythän yksi päivä sinne sun tänne, ei tuo enää asiaan kummia muutoksia.
  7. Lupaan itselleni, etten suostu minkäänlaiseen remonttiin enää ikinä talvisaikaan (enkä mihinkään muihinkaan aikoihin remontteihin nyt lähitulevaisuudessa).

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails