29.12.2010

"Minun" kukkapöytäni -onpa hieno!

Viime elokuun navettamarkkinoille kuskasin navetan ylisiltä vanhan kukkapöydän. Ruman, yököttävän ja kulahtaneen. Yleensä onnistun näkemään kaikessa mahdollisessa romussa tuunauksen mahdollisuuden, mutta tämä oli vaan kertakaikkisen ruma! Ottakoon ken huolii!


Yllättäin kirpputorilla kaksikin ystävää kiinnitti huomionsa pöytään ja toiselle se sitten päätyi. Stengårdenin Loa loihti pöydästä aivan mielettömän hienon! Tunnen lopputuloksesta synnyttäjän ylpeyttä, MINUN pöytäni, onpa kauniisti pelastettu! Tässä kävi taas niin kuin kaikessa näissä maisemissa: suomenkielinen on rumaa ja pölyistä, mutta ruotsinkielinen kaunista, raikasta ja puhdasta:D 

Kuvat olen napannut Loan blogipostauksesta, koskien pöytää.

Olen pitkään haaveillut mosaiikkitekniikan harjoittelemisesta ja olen kerännyt vanhoja ehjiä ja rikkinäisiä astioitakin sitä varten. Tämän kukkapöydän lopputulos ei ainakaan vähentänyt innostustani harjoittelemista varten!

3 kommenttia:

Riitta kirjoitti...

Ei todellakaan uskoisi samaksi pöydäksi! Löysit tosiaan pöydälle hyvän kodin ;)

Katja kirjoitti...

No ei uskoisi samaksi sanon minäkin! Kiva postaus kun minullakin on tuollainen jossain aitan perukoilla, ja tietenkin ihan kaameassa kunnossa. Juhannuskokkoon jo meinasin heittää mutta säästin vielä :)
Nythän siitä voisi vielä saada aikaan jotain.

Leena kirjoitti...

katja: mä vaan mietin silloin, että toi lastulevypinta on mennyt niin halkeilleeksi, ettei sitä pysty enää maalaamaan. Ei tullut mieleenkään, että voisihan senrikkoontuneen pinnan peittää! Loistavaa, että jollain tuli mieleen -juuri tämän takia en suosi koskaan roskiin heittoa!

Related Posts with Thumbnails