29.10.2010

Nyt Harkitaan: KOTOliving

Täällä blogissanikin olen joskus manannut Anu Harkin ylipirteyttä ja rasittavaa reippautta (Artusta nyt puhumattakaan!). Kuitenkin olen myöntänyt, että Suuri Käsityö-lehti kehittyi Anun toimituskaudella melkoisesti ja Ratulaakin olen seurannut ihan hyvällä mielenkiinnolla...

Luin eilen Kotivinkkiä ja lehdessä oli artikkeli Anu Harkista. Jouduin myöntämään itselleni, että ajatusmaailmoissamme ja harrastustavoissamme tuntuu olevan yllättävän paljon yhteistä. Ja tajusin samalla, että näytämmekin hieman samalta (tosin hän näyttää nuoremmalta kuin minä, vaikka on 6 vuotta vanhempi)! Artikkelissa kerrottiin kotoilusta ja homingista. Tajusin lukiessani jotain merkittävää omasta identiteetistäni: minähän olen kotoilija! On mukavaa yhtäkkiä ollakin "jotain", kun ei ole pitkään aikaan oikein tuntenut olevansa "yhtään mitään". Alkaa näyttää siis pahasti siltä, ettei Harkki ole ollenkaan niin rasittava kuin olen kuvitellut: luultavasti olen vain ollut angstikateellinen ihmiselle, jolla on mahdollisuus tehdä "minun ikiomia ja rakkaita asioitani" työkseen ja vielä julkisuudessa!

Kotivinkin artikkelissa kerrottiin, että Anu aloittelee KOTOliving -projektia, johon tietysti piti heti tutustua. Kyseessä näyttäisi olevan nettisivusto, jonka tarkoituksena on koota kotoilijat yhden katon alle. Sivusto löytyy täältä. Rekisteröidyin tietysti heti käyttäjäksi ja odotan mielenkiinnolla millaiseksi sivusto kehittyy. Tässä vaiheessa se on käsittääkseni vielä hieman testausvaiheessa. 

Toisaalla kaivauduin myös Anun Villakettu -blogiin. Sekään ei näyttäisi olevan ollenkaan hassumpi! Seuraavaksi tietysti ajelen jo naapuripitäjän Ratulaan (ohi olen ajanut monta kertaa) ihan vain tehdäkseni elämäni ensimmäisen pyhiinvaelluksen...

Kotoilijan Koti

4 kommenttia:

Katja kirjoitti...

Mulla taitaa just olla selailtavana Anun kirja Ratulasta. Nimeä en kyllä muista. Telkkarin sarjaa on miehen kanssa katseltu jonkin verran. Kivoja ja yksinkertaisia ideoita.

Villakettu kirjoitti...

Hmmm. Minä nyt vaan olen sellainen, vähän hullupää, kai. :) Kivaa, että löysit KOTOon, tervetuloa mukaan!

Villakettu kirjoitti...

Niin, ja sitten piti vielä sanoa, että ihan mielettömän upea talo teillä!

Leena kirjoitti...

Kiitos! Ja minä tällainen kiperä mielipiteiden ilmaisija -onneksi naisilla on oikeus vaihtaa mielipidettään aina kun haluavat.

Tervetuloa seuraamaan myös blogiani!

Related Posts with Thumbnails