11.10.2010

Arvonta on ratkennut!

Vähintään Tiimari ja Ikea ovat jo täynnä joulukrääsää ja alamme vähitellen päästä joulutunnelmaan ta ahdistumaan siitä. Blogini historian ensimmäinen arvonta joulun odotuksen merkeissä on suoritettu. En laita vielä kuvaa arvontapaketin sisällöstä tähän, koska haluan niiden olevan yllätyksiä saajille. Myöhemmin saan toivottavasti linkittää heidän blogeihinsa täältä, että mitä paketit sisälsivätkään!



Pieni joulupaketti matkaa seuraaville henkilöille erilaisita perusteista:

AKTIIVISIN KOMMENTOINTI ja VUOROVAIKUTUS: Katja

MIELEENPAINUVIN TUTUSTUMISKOMMENTTI: Titti

SATUNNAINEN ARPA 1: Mari
SATUNNAINEN ARPA 2: Anne

Kiitos kaikille lukijaksi liittymisistä, kommenteista ja vuorovaikutuksesta. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin!

6 kommenttia:

Johanna kirjoitti...

Onnea voittajille :)

Katja kirjoitti...

Upeaa jos minä olen tuo Katja! Osoitteni saat sähköpostini kautta
katjuskaisen(ät)gmail.com

Kiitos jo etukäteen!

Ihania kynttiläkuvia. Minä en ole poltellut vielä yhtään, tämä remontti on vienyt kaikki fiilistelyinnot ja toisaalta salin kaikki tasot on täynnä keittiöroinaa niin ei siinä paljoa ole tilaa kynttilöille. Ihastelen sitten vaan muiden blogeissa :)

Anne kirjoitti...

Olenko minä tuo Miss satunNAINEN arpa nro 2?? Jos näin hauskasti on päässyt käymään, niin kiitos ja kumarrus! Jännityksellä jään odottelemaan... : )

Leena kirjoitti...

Olethan sinä!:D

Mari kirjoitti...

Apua, olenko minä tuo Mari? Ihanaa, jos näin on :)
Sähköpostiosoitteeni on:
Mimmi-x@hotmail.com

Leena kirjoitti...

Ja kyllä vain! Sinä myös:)

Related Posts with Thumbnails