16.10.2010

Arvoisat lukijat: aktivoitukaa kommenteissanne!

Bloggerin tilastot kertovat omaa tarinaansa. Blogilla on jo päivittäin vaihdellen 100-200 lukijaa. Se on taas kovin paljon enemmän kuin aiemmin. Hauskaa. Ja vakkarilukijoita widgetissä 12 -kiitos teille!

Haluaisin kuitenkin oikeasti tietää, kuka täällä käy lueskelemassa ja hiiviskelemässä? Ihan siis uteliaisuuttani, bloggerin tilastojen kautta kun en vielä (?) pääse jäljittämään teitä kotikoneillenne asti.

Kuka sinä siis olet?
Mistä löysit blogiini?
Oletko tullut toiste -luetko vakituisesti vai oletko satunnainen kävijä?
Mihin juttuihin perehdyt täällä?
Ja mitä tuumaat blogista?

7 kommenttia:

pikkuthti kirjoitti...

Heissa!
Pikkuthti tässä. Mie en enää muista minkä blogin kautta siut olen löytänyt, enkä osaa edes määritellä että koska tämä löytö tapahtui. Mutta tässä olen -ja aina kun olet postannut jotain, olen sen käynyt lukemassa :) Siulla on hauskoja oivalluksia täällä -mukavan omanlainen blogi :)

Mari kirjoitti...

Minut taidat tietääkkin :) Tulin blogiisi vierailulle eka kerran, kun kommentoit minun blogissani. Yleensä aina kommentoin, kun käyn vierailulla, jos nyt ei aivan tulipalokiire ole :)
Tykkään käydä täällä, elämänmakuinen blogi!

RUMBO kirjoitti...

Olen Rumbo. Viimeko viikolla sinut löysin, en muista minkä blogin kautta.
Olen käynyt jo useasti lukemassa juttuja ja kyllä on mielenkiintoinen bloksu.

Pirkko kirjoitti...

Nyt yksi vakkarilukija lisää. Hirvensarvet, käkikello ja tuuletinkaan eivät pelästyttäneet. Vähän kyllä.

Leena kirjoitti...

Pirkko: pelko on kanssani ihan jees, jos omaa vaan hieman huumorintajua:D

RUMBO kirjoitti...

Meillä mies ehdotti sarvia takan yläpuolelle,katsoin sen verta kieroon että lopetimme keskustelun nauruun ;)

Leena kirjoitti...

Meillä oli mies poissa viikonlopun ja hän EI ollut lukenut blogiani poissa ollessaan. Tuliaisena reissultaan hän toi kuitenkin poronsarvet!!:D Saas nähdä, että mitä niiden kanssa teen...:P

Related Posts with Thumbnails