23.2.2010

Reinon Villasukat


Olen viime päivinä lukenut Milla Paloniemen Kiroilevaa Siiliä (täältä löytyy tuo edellä oleva ja liuta muita). Tykästynyt myös. Olen aivan takuuvarma, että siilikin tarvitsee villasukkia, niin ehdottoman järkeviksi keksinnöiksi nuo ovat osoittautuneet tänä talvena. Olen liikkunut sekä kotona, että töissä villasukissa. Samalla olen hyljännyt hikoavat ja paleltavat puuvillasukat sekä typerät työkengät, joissa ei voi "tassutella". Villasukkia en itse ole vielä innostunut neulomaan, mutta Tavallinen-Mummi onneksi on eläkkeellä ja suhteellisen taitava käsistään.

En muista, että olisin koskaan aiemmin ostanut aikuisiälläni mitään vaaleanpunaista. Minulla oli lapsenakin todella vähän vaaleanpunaisia vaatteita, enemmänkin joulunpunaisia tai kirkkaan pinkkejä, joita suosin yhä. Vaaleanpunaisiin Reinoihin ihastuin kuitenkin heti, kun niitä alettiin markkinoida! Tyylikästä tuotekehittelyä ja kohderymään kuuluin Ainojen karsastajana heti! Joululomalla Näyttämölle kotiutuikin kahdet vaaleanpunaiset ja yhdet ruskeat Reinot ja siitä asti omani ovat olleet vakiokalustona käpälissäni. Yhtä kätevät kuin villasukat ja yhtä aikaa käytettynä villasukkien ja Reinojen kätevyys vain korostuu entisestään! Ja yllättävintä tässä on, miten silmä tottuu väreihin. Nyt olen suunnittelemassa jo vaaleanpunaista kaappia...


Niin paljon kuin omista Reinoistani pidänkin ja yrityksen suomalaista tuotantoa arvostan, täytyy kuitenkin tunnustaa, että mielestäni tuotekehittely Reino-reppujen kohdalla on mennyt aika syvälle Pohjois-Karjalaiseen metsään. Kuosi on ihan yhtä hieno kuin tossuissakin, mutta muuten reppujen ulkoasu ei ole mieltäylentävä. Jollei nyt sitten satu kaipaamaan kuumaa paluuta vuoteen 1990, jolloin itsekullakin oli juuri tuollainen reppu selässään. Reppu löytyy firman nettisivujen Nuorten mallistosta.

Ei kommentteja:

Related Posts with Thumbnails